redkalogo-new
سوالات متداول

بنا به مدل دستگاه فرق دارد

سری G از نرم افزار HIAI

سری  M  از نرم افزار   SUPER LIVE PLUS

سری نقره ای و طلایی از نرم افزار AVSEYE

سری   SILVER از  نرم افزار ARIAN

سری  D از نرم افزار  VEYE

قدم اول : ابتدا اتصال کابل شبکه به دستگاه را بررسی کنید.

قدم دوم : از منوی دستگاه تنظیمات شبکه را چک کنید.

قدم سوم : رنج IP دستگاه و مودم را بررسی کنید تا هم رنج باشد.

قدم چهارم : DNS دستگاه را چک کنید.

در صورتی که همه ی این اقدامات را انجام دادید و مشکل برطرف نشد با واحد فنی ردکا در تماس باشید.

در این حالت می بایستی حالت تصویر دوربین و سپس دستگاه را چک کنیم . استاندارد تصویر دوربین ها و دستگاه ها باید حالت PAL باشد. ابتدا در منوی دستگاه استاندارد ویدیو را بررسی می کنیم که در حالت PAL   باشد و در صورت درست بودن وارد منوی دوربین می شویم و آنرا چک می کنیم.باید در منوی دوربین رفته در قسمت VIDEO SETTING  استاندارد تصویر را از حالت NTSE به PAL  تغییر دهید

هنگامی که  نور محیط کم میشود ir ها فعال می شوند. وقتی که در روز تصویر هست ولی در شب سیاه میشود به این معنی است که هنگامی که در شب ir  فعال میشود جریان بیشتری از آداپتور کشیده میشود اگر از آداپتور مرکزی استفاده می کنید بدلیل نرسیدن جریان کافی به دوربین ها irها روشن نمی شوند و تصویر شما در شب سیاه است لذا بایستی از آداپتور های جداگانه برای هر دوربین استفاده شود و یا فاصله ی دوربین تا آداپتور را حدالامکان کم کنید. درصورتی که کلا ir  های دوربین روشن نشود یعنی وقتی روی فتوسل دوربین دستتان را نگه می دارید روشن نشوند دوربین مشکل دارد و باید برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال شود.

در این حالت ابتدا سیگنال خروجی دستگاه را چک کنید  که در حالت صحیح خود باشد. حالت خروجی تصویر را چک کنید و درصورتی که دوربین ها AHD هستند روی حالت AHD   قرار دهید.

ابتدا کابل BNC و آداپتور دوربین آن کانال  را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید. اگر با دوربین و کابل دیگر هم  همچنان نویز داشت دستگاه مشکل دارد و باید آنرا برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال کنید.

در این حالت  بدلیل بالا بردن رزولوشن دستگاه  نمایشگر شما پشتیبانی نمی کند. می بایستی دستگاه را از طریق کابل LAN  به کامپیوتر متصل کنید، سپس از طریق IE با وارد کردن IP دستگاه خود وارد Web Menu شوید و از این طریق دستگاه را ریست  و یا رزولوشن را تغییر دهید.

دستگاه مشکل سخت افزاری دارد و باید برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال شود.

در این حالت هارد دستگاه را از برد جدا کنید و از صحت اداپتور هم مطمئن شوید، اگر عملکرد دستگاه درست شد مشکل از هارد می باشد و می بایستی با یک هارد دیگر دستگاه را چک کنید اگر بدون وجود هارد نیز دستگاه هنگ کرد، برد دستگاه مشکل دارد و باید برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال نمایید.

با واحد پشتیبانی فنی شرکت ردکا تماس بگیرید. 

وارد سایت Redka.ir شوید و در بخش آموزش، ویدئو نحوه پشتیبان گیری را مشاهده کنید.

به منوی اصلی رفته و در قسمت بازپخش کانال، ساعت و تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید سپس روی شروع بازپخش کلیک کنید .

در این حالت از سالم بودن هارد و آداپتور خود مطمئن شوید سپس دستگاه را در حالت ضبط دستی قراردهید،هارد را فرمت کنیدوزیرتست بگذارید و باز هم اگر نشد حتی الامکان از یک هارد سالم دیگر هم استفاده کنید و اگر ضبط نکرد دستگاه ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری دارد و میبایستی برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال شود.

ابتدا با یک آداپتور و هارد دیگر تست شود و در مرحله بعد کابل برق و ساتای هارد را چک کنید، در صورت سالم بودن ، دستگاه مشکل دارد و باید برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال شود.

وارد منوی اصلی شوید و قسمت ضبط شوید. درقسمت تنظیمات ضبط کانال مورد نظر را انتخاب کنید. حالت ضبط را برای آن کانال در حالت خودکار قرار دهید. در قسمت هفته می بایست روز مورد نظر برای این ضبط و یا در صورت تمایل همه ی روزها را انتخاب کنید سپس در قسمت دوره تمامی حالات تشخیص را علامت دار کنید و روی تایید کلیک کنید.و در قسمت آلارم رفته و در قسمت تشخیص حرکت گزینه موشن و ضبط مختص هر کانال را به صورت جداگانه فعال کنید.

در این حالت ابتدا تمامی چشمی ها را از زون ها جدا کنید و سپس تمامی جامپرهای بالای هرزون را ببندید و دراین حالت دزدگیر را زیر تست بگذارید، اگر در این حالت نیز دزدگیر آژیر خطا بزند برد دزدگیر مشکل دارد و باید برای واحد گارانتی شرکت ردکا ارسال شود، اگر در این مدت آژیر خطا نزند مشکل از چشمی ها و یا نصب نامناسب آنهاست.

مشکل از پسورد می باشد باید پسورد را چک کنید به صورت پیش فرض تمامی دزدگیرها پسوردشان ۰۰۰۰ (۴ عدد صفر ) می باشد.

ابتدا دکمه ی Set PIR  روی برد را نگه دارید و در همان  زمان چشمی را تحریک کنید.

در بعضی از مناطق شماره گیری با خط ثابت در حال Tone به درستی کار نمی کند و می بایستی دزدگیر را در حالت Pulse  قرار دهید. برای انجام این کار می بایستی دکمه ی ۸ را نگه دارید و وارد منوی Tone/Pulse  شوید.

برای فعال کردن این زون می باید دکمه ی Set remote  روی برد دزدگیر و سپس دکمه ی D  روی ریموت را فشار دهید.

تمامی دستگاه های Recorder این قابلیت را دارند.

بله. دوربین های Baby Cam از برند Uniarch با مدل UHO-S2E این قابلیت را دارند.

برای برقراری تصویر باید http Port دستگاه را به 88 تغییر دهید.

برای سرعت های کمتر از 80 کیلومتر بر ساعت، فریم ریت 15 کافیست.

لازم به ذکر است برای ثبت سرعت های 250 کیلومتر بر ساعت، نرخ 25 فریم کافی و مناسب می‌باشد.

پلاگین را نصب کنید و از مسیر زیر Active X ها را فعال کنید.

Internet Option-Security-Custom Level<=

نرم افزار Search Config را پاک کنید و آخرین نسخه را از سایت Redka.ir نصب کنید.

با فعال کردن IE Extention بر روی مرورگر خود می توانید تصویر را ببینید.

بهتر است از 2 هارد استفاده شود و در قسمت HDD Strategy کانال های 20 به بعد را به هارد دوم اختصاص دهید.

در قسمت Network باید NAT را به NAT Server تغییر دهید.

دوربین های 5 مگ از حالت AHD خارج شده اند. باید مجددا به حالت AHD برگردانید.

سوالات متداول
دسته بندی
برند
res
مششخصات ظاهری
تعداد کانال
نوع
نوع اتصال
داخلی
حافظه