redkalogo-new

برند VIZITRON، دومین برند شرکت ردکا است که در سال 1394 به بازار عرضه گردید و امروز شبکه ای گسترده از نمایندگان و عاملیت‌های فروش این برند در ایران آماده ارائه خدمات و محصولات این برند از جمله سیستم‌های نظارت تصویری در سولوشن های AHD و IP، پلاک‌خوان، لوازم جانبی و دزدگیر اماکن هستند. این برند نیز دارای ایران کد، مجوزهای تولیدی و توزیعی، گواهینامه های معتبر سازمن‌های دولتی و نهادهای نظامی بوده و باگارانتی ردکا عرضه می‌گردد.

دوربین‌های دام یکی از انواع دوربین‌های مداربسته پرطرفدار در جهان هستند. به دلیل شکل ظاهری گنبدی و گرد خود به آنها دوربین‌های دام می‌گویند. این نوع دوربین‌ها دارای طراحی گرد یا بیضی شکل هستند و توسط یک محفظه مات پوشانده می‌شوند؛ که فضای داخلی آنها را به دلایل استراتژیک پنهان می‌کند.

 NVR/DVR دستگاه‌هایی هستند که کار ذخیره‌سازی اطلاعات را انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها با اتصال به سیستم‌ها، مسئولیت ذخیره‌سازی اطلاعات حجیم را بر عهده دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ذخیره‌سازی، اهمیت دستگاه‌های ذخیره‌ساز در ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار بالاست.

دوربین‌های بالت یا گلوله‌ای، یک نوع دوربین مداربسته کوچک هستند که معمولاً به عنوان بخشی از یک سیستم نظارت تصویری نصب می‌شوند. نام “بالت” یا “گلوله” به دلیل اندازه کوچک و شکل استوانه‌ای آنها انتخاب شده است. طول این دوربین‌ها معمولاً تنها 2 تا 2.5 اینچ است که پنهان کردن آنها را آسان می‌کند.

VIZITRON
دسته بندی
برند
res
مششخصات ظاهری
تعداد کانال
نوع
نوع اتصال
داخلی
حافظه